wtorek, 25 lutego 2014

To znów ja...

Minął już tydzień od czasu mojej ostatniej noty. W sumie to nawet nie zauważyłam, jak szybko to przeleciało. Czas płynie coraz szybciej, a ja nie nadążam xdd. Zdecydowanie dzień ma za mało godzin, a szkoła trwa za dłuugo.
W sobotę byłam na zawodach z karate. W konkurencji kumite (walki) zdobyłam 1 miejsce. Jestem bardzo zadowolona z tego tytułu xdd. Bardzo rzadko są zawody, a ja je po prostu kocham. W czasie zawodów, gdy impreza się już rozkręciła, to tylko latałam od maty, do maty i mierzyłam czas moim kolegom z klubu. Tak się złożyło, że mieli walki jeden po drugim. Latałam z telefonem w ręku (jak głupia) i tak wrzeszczałam, że aż mnie gardło zaczęło boleć. Ale jestem zadowolona. Na pewno bardzo im pomogłam.
Ja obiecałam, dzisiaj kolejne rozdziały opowiadań. Te co tutaj już są, dodam na WB. Na pewno nikt nie przeczyta, ale życie jest tylko jedno.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz