piątek, 14 lutego 2014

Witajcie!

Cześć! Oto mój nowy blog. Sama go założyłam, więc jest jeszcze w budowie. Jak sam jego tytuł wskazuje, jest to blogger o opowiadaniach, opowieściach. Będą tu zamieszczane wszystkie moje dzieła z działu literatura piękna. Założyłam ten blog, ponieważ mam w swojej głowie sporo pomysłów i nie mam gdzie ich umieścić, a chciałabym usłyszeć wasze opinie. Wiem, że nie każdy lubi czytać blogi, więc niektóre moje pomysły będę wstawiać na WinxBlogger, lecz z tygodniowym opóźnieniem.
Nie zdziwcie się jeżeli będzie tutaj masę tych opowiadań. Potrafię dostać "natchnienie" w różnych porach dnia i nocy. Czasami starczy obejrzenie filmu, a czasami zwykły obrazek lub nawet podmuch wiatru.
Szablonu na tej stronie nie będzie, ponieważ podoba mi się ten wygląd. No, może kiedyś...
A tak przy okazji to życzę udanych walentynek oraz dużo tajemniczych wielbicieli xdd.
Z mojej strony to tyle. Mam nadzieję, że będzie dużo ludzi, którzy chętnie będą odwiedzać mojego bloga. Dodałam wprowadzenie do powieści "Błękitno granatowe oczy".

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz